By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

fredag den 10. juli 2015

Arbejdes dag og aftenhygge med kimberly

D10/7 I dag stod jeg op kl. 9:30 hihi det noget være noget med mig jeg er virkelig begyndt at sove længe. Jeg spiste morgenmad og så gik mig og Tea ellers i gang med at samle blade sammen. Så det nye græs har bedre mulighed for at vokse. Det var noget af et arbejde og lidt hårdt da solen virkelig var varm. Jeg var møgbeskidt så tog et hurtigt bad inden inden arbejde. Tea skulle også på arbejde kl. 16 så det passede perfekt. 

På arbejde fik jeg pause kl. 18:40 hvor jeg købte aftensmad. Lasagne mums. Kunne ikke spiste det hele så tog det med hjem. 


Efter arbejde kørte Kimberley mig hjem. Men inden kørte vi lige forbi tre af hendes venner for at sige Hej, de have et bål i baghaven vi sad der og snakkede i en halv time. Inden vi kørte hjem, vi af sendte lige en raket som drengen have gemt fra Nordterroiti Day. 

På vejen hjem lå denne "lille fyr" død på vej. 


Kimberly læssede mig af kl. 3 puha jeg var også begyndt at være lidt træt.  

For i lige kan se hvordan Kimberly ser ud har jeg fundet et billede af hende hvor hun står sammen med min chef / maneger på Facebook. 

Venstre Heather højre Kimberly 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar