By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

lørdag den 14. marts 2015

SKYDIVE

Lørdag d. 14 marts 
Idag stod vi tidligt op igen for at komme ud og skydive. Selvfølgelig var det for skyet til at vi kunne komme afsted. Den næste tur de ville sende afsted var kl. 10  men den var fuldt booket op, og hun ville ikke love os at de nåde tilbage til kl 12:45 hvor drengen skulle afsted på deres vin smagning. 

Vi blev tilbudt at hvis vi selv kørte derud en 20 minutters lang kør tur,så kunne vi springe som nogen af de første. 
Det sagde vi ja tak til. Men de ville ingen ikke love os noget fordi vejret først skulle blive bedre. 
Vi gik tilbage til bilen og lidt over 9 blev vi ringet op at vejret var fint så vi bare skulle køre. Vi tjekket ud af campingpladsen og kørte. 

Vi var ude på stedet som de første. Vi blev gjort klar og fik en meget hurtigt forklaring af hvad vi skulle gøre når vi skulle springe ud og hvad vi skulle gøre når vi landet. Vi valgte alle tre at springe fra 12 000 ft 

Jeg valgte at betale for at få taget billeder under mit spring. Det vil sige der var en der sprang først og derefter  ham og jeg der hang på maven. 

HOLD nu op det gav et sus i maven og jeg skulle hele tiden huske mig selv på at trække vejret. Men hvor var det bare FEDT!!! Det vil jeg helt sikkert gerne gøre igen!!:) 

Fantastisk udsigt ud over Queenstown. Det kildrede lidt i maven da vi skulle ned, for han drejet meget hårdt fra side til side for at få os ned. 

Vi kom sikkert ned og Kaare som have valgt ikke at springe stod og tog billeder af os! 
Derefter kørte vi tilbage mod byen og tjekkede ind på en bedre og større camping plads!:)  








Flyet vi fløj med. Vi måtte ikke tage billeder af det, så derfor det dårlige billede.



Drengene klar til vin smagning 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar