By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

tirsdag den 3. marts 2015

Første dag i Dubai

Vi landede  i går nat, godt brugte efter 6 timer i en flymaskine 
Fly turen gik rigtigt godt. Kæmpe luft havn. Vi måtte køre i tog hen til vore bagage. vi har fået et fint hotel dog meget meget langt fra centrum. 





Vi har idag været på stranden og taget sol. Ja solen er meget meget stærk så jeg ligner en stukken gris. 

Kl 14 begynde vi at gå ind mod byen. Vi gik af en flot løbe vej hvor man kan se hvor langt man løber. Jeg havde ikke fået det rigtigt fodtøj på da jeg bare have troet vi skulle på stranden så jeg måtte gå i bare fødder. 



Det blev til over 8 km og så kunne jeg ikke mere så vi fandt en taxa og køre det sidste stykke ind til byen.  


Vi blev læsset af i det største chopping center. Rigtigt flot!!! Der fandt vi efter langtid søgen et super market hvor vi kunne købe lidt mad og sol crem. 


Da vi kom ud af center var det blevet mørkt. Vi kom ud til det smukkeste syn af en by, med et kæmpe springvand der lige startede. Der sad vi og kiggede mens vi spiste vores aftens mad.


Derefter gik turen hjem. Jeg fik med det samme mine fødder i vand! Og puha jeg har mange vabler av av.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar