By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

søndag den 15. marts 2015

Bungy jump

Idag søndag d 15. stod den på morgen afslapning, hvor vi sov længe og fik slappet af på campingpladsen, derefter ned i byen for at få en berømt fergburger. Puuh den var godt nok tung. 
 



På billede kan i se vores burger. Jeg valgte den mindste. Men den var stadig væk vildt stor men  smagte rigtigt godt. Nu er jeg så også næsten et kg tunger!  

Derefter gik vi ind for at bestille bungy joump. Lord of the rings Tour 
Og Doubtful Sound Tour. 

Jeg valgte at springe idag da vejret er så godt. Patick og Johan ville gøre det i morgen inde  vi skal på Lord of the rings Tour.  

Så jeg tog alene afsted. Puha min mave kildrede da jeg skulle hen og vente på at bussen der skulle hente mig. 
Jeg kom med bussen og blev vejet, så det kunne se hvilken elastik de skulle bruge. 
Så blev jeg bare skubbet ud i det. Hold nu op jeg var nervøs og bange. Men lige pludselige stod jeg på kanten og blev bare fortalt at jeg skulle spring. 
Jeg var så bange at jeg bare lukkede øjnene. Sikke mange tanker der nåede at gå igennem hovedet på mig og så var jeg nede og oppe igen. Det lettede da elastikken trak mig op igen. 

Da jeg kom op stod to søde danske mænd og snakket. Tilfældigvis have de taget et billede af mig da jeg sprang. Dem fik jeg en hyggelige snak med og gav dem min mail så jeg kunne få billederne :)   

Derefter gik turen tilbage til camping pladsen. Mega dejlig dag og fed oplevelse. 








Købte billederne i butikken og videoen som i kan se her :) 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar