By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

torsdag den 19. marts 2015

Afsked med drengene

D 19 marts læssede drengene mig af i Wanaka den smukkeste by jeg nogen siden har været i.  Hyggelig stemning, glade mennesker, fantastisk udsigt og ikke mindst vidunderlige smuk! 

Drengene fulgte mig ind på et meget moderne hosels vi have fundet i bilen fra vores køre tur fra Manapouri.  

Jeg tjekket ind og købte internet. Drengen sagde hurtigt farvel og skyndte sig videre. Jeg fandt mit værelse. Et pige værelse bestående af 6 senge. To piger sad allerede inde i værelset og så film. Jeg fandt mig en seng der var ledigt og sætte min rygsæk. Pigerne var ikke til meget snak, så jeg fandt hurtigt min shorts frem og fik skiftet. Derefter gik jeg ned til receptionen og fik koblet mig på nettet hvor jeg sad lidt og ind kom en masse uge mennesker. 

Jeg valgte at gå mig en tur, for at se byen. Wow! det var fedt at gå rundt. Jeg købte mig noget mad og satte mig ned til vandet for at spise og kigge på en masse sejl både, sejle omkamp. 
10hi en lille tanke kom til min far som sejler.  

Min aftensmad og den fantastiske udsigt. Det er bare livet! 


Der sad jeg og spise min aftensmad og kiggede på den fantastisk udsigt og solen der lige så stille gik ned, bag bjerge. Fantastisk oplevelse!!!! 





2 kommentarer:

  1. Hvad hedder byen du er kommet til ? fortsat god tur Carsten T. Nielsen

    SvarSlet
  2. Wanaka overnattet jeg i nu er jeg ved familien i Queenstown

    SvarSlet