By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

mandag den 16. marts 2015

Lord of the rings.

D 16 marts stod den på Lord of the rings tur.

Idag var vi på Lord of the rings tur. 
Rigtig interesant men ikke helt det samme når man ikke har set filmen. Naturen var fantastisk og chaufføren var virkelig interessant og sjov at høre på. Jeg vil helt sikkert  se filemen når jeg kommer hjem. Det er også lidt sjovt at kunne sige man har været de steder i filmen. Dog må jeg afsløre at meget af det er film trick. Det vil sige, de har klippet i naturen, har brugt floden fra et sted og baggrunden fra et andet sted. Det er ret vildt hvordan man kan redigere tingene.

Her er nogen billeder fra naturen.
  Kan i se det ligner en abe ? 




Når man ikke ved så meget om ting fra filmen så er det godt man kan tag billeder af andre sjove ting som vores fantastiske køre tur igennem vandet! 


Her blev starten af riget filmet. Hvor riget bliver taget fra en anden :) 

 I denne flod driver ham der har fået taget ringen ned af, efter at være blevet over set i filmen. 

 Flot udsigt over byen 


Her kom vi lige forbi stedet hvor jeg bungy joumpet fra. Floden de sejler ned af i ringenes herre. 


Det er også denne flod man ser sammen med to store ansigter af sten 


Og sidst men ikke mindst bilen vi kørte i :) 
Hyggelig udflugt, beklager min manglende viden omkring ringenes herre. Det gør jeg lige bedre når jeg kommer hjem og får set filmen!:) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar