By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

tirsdag den 17. marts 2015

Alene gå tur i queenstown

17 marts 
Idag vågnede jeg omkring kl 9. Der var så koldt i bilen at det ikke var til at holde ud. Patrick og Kaare havde været i byen igår for lige at få afsluttet Queenstown. Så De var ikke til meget. Vi skulle tjekke ud af campingpladsen kl 10:30 men fik lov at blive lidt længere. 

Omkring kl 12:30 have vi fået flyttet bilen. Patrick, Kaare og jeg satte os ved en bar hvor jeg lige kunne komme på internettet og drengen få noget tømmermænds morgenmad. 
Johan var ude at gå en tur imens. 

Da drengen have spist færdigt besluttet de sig for at gå hen og spille dart et sted de have fået øl dagen før. 
Jeg valgte selv at tag på tracking tur, så jeg begav mig afsted. 
Det var noget af nogen bakker at gå op af men hold nu op det var det hele vær bagefter. På toppen af bakken var den flotteste udsigt jeg nogen side har set. Med udsigt ud over Queenstown og bugten. Jeg har taget en masse billeder jeg vil dele med jer af min fantastiske tur dem kan i se nedenfor. 





Jeg mødtes med drengene på en cafe efter min 2 timers lange gå tur.  
Hvor vi fik en is, jeg valgte at tag en lille gå ture mere i byens park. 
Parken ligger som en halv ø og er virkelig smuk. Tog nogle billeder på min vej!:) 




Derefter gik turen mod doump folud saund. Vi kørte forbi disse bjave som bliver brugt i filmen ringes here. Virkelig flot 



 Efter vi have kørt et godt stykke kom Kaare i tanke om at vi skulle tanke. Vi lede og lede efter en tank men uden held. Vi kom igennem en by hvor vi tænke yes nu kan vi få
Tanket. Det viste sig så at tanke have lukket! 
Vi gik rundt i byen for at finde nogen der kunne hjælpe os uden rigtigt hel. Nabo manden som det viste sig eget tanken. Kom ud og hjalp os. Vi fik tanket bilen. Der var kun en halv litter tilbage i tanken inden vi fik den fyldt så det var et held vi fik ham til at åbne tanken. 

Her er et billede fra den lille forladte by 


Vi kom sent om aften til en campingplads i Manapouri. eget af en gamle venlig dame som viste os hen hvor vi kunne stille bilen. 
Vi fik en portion havregryn og gik ellers i seng derefter. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar