By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

mandag den 3. august 2015

Ugen der er gået uge... (3/8 til 5/8)

D 3/8 
Arbejder Fra 1- 21 
Formiddagen blev brugt på at gøre rent og rydde op. På arbejde i dag var der slås kamp. Heather var sammen med hendes venner og drak. Jeg står inden i baren og kan se at en fyr kaster et glas øl ud over hende. Det viser sig at være tre unge fyre som havde skabt nogen problemer med en anden ung fyr, hvor Heather havde brud ind og stoppet dem og smidt dem ud af pubben hvilket de så var blevet sure over. En af fyren havde vi faktisk også smidt ud i lørdags, fordi han havde lagt op til slås kamp. 

Pubben er en meget afslappet pub og har ikke ændre sig side den faktisk blev til. En kunde kan derfor også gå ind og bestille en øl uden t-shirt eller sko uden der er nogen problemer. Samt have sin hund eller hest med til pubben. Man må ikke ryge inde i selve pubben og børn må heller ikke komme ind i pubben. 

Der blev tilkaldt politiet men inden politiet kom, var de kørt meget fuld væk. Politiet nåde aldrig frem, det var lidt specielt.  

Efter arbejde kom jeg hjem og Sam havde ladet mad stå til mig, rigtigt sødt af ham. 

D4/8 Min fridag 
Vågnede op. Fejede og vaskede gulvet på mit værelse, køkkenet, stuen, bad værelset. Jeg kørte ind til byen hvor jeg fik købt nogen nye arbejdes shorts. Hunden har spist mine andre arbejdes shorts fra Bali øv øv! Jeg fik også købt mad, shorts og make up.



Begrænset det make up jeg tog med da jeg rejse hjemme fra og der skal bruges lidt nu når jeg arbejde i en pub. Tog ind til banken fik ordnet min nye adresse som de ikke var så hjælpesomme med sidst og fik snakket med dem inde ved mit mobil selskab. 

Til aften lavede mig og Sam aftensmad sammen og så en film igen inden vi gik i seng. Kunne godt mærke jeg have haft en fri dag for kunne ikke rigtigt sove til aften. 

D 5/8 
Arbejde fra 4-9:30 
Stod op og kørte hjem til Tea kl 8:45. Samlede hende op og kørte ind til byen for at ordne papir arbejde. Vi fik en vildt god snak i bilen men da vi kom ind til byen viste det sig at vi ikke kunne få printet papiret ud hvor der står min adresse og co Box til at overtage bilen med så vi måtte køre hjem igen. Lidt ærgerligt men hyggeligt at se hende igen og få en god snak. Jeg kørte forbi arbejde og Heather printede papiret ud for mig så jeg selv kan køre ind til byen i morgen og ordnet papir arbejde. 

Jeg køre hjem og skrev på bloggen og en mail hjem. Jeg fik også talt mine drikke penge. 240 doller kontant. 


På arbejde havde de travlt inde i restaurants delen så jeg gik ind og hjælp dem med at rydde af borderne, dække op og serverer mad. Rigtigt hyggeligt. 

Sam har været til dyrelænge med Gass i dag da vi i går fandt nogen mærkelig knuder under halsen på ham. Det viste sig heldvis bare at være en infektion, vi troede faktisk han havde kræft så det var virkelig en lettelse at jeg modtog en SMS fra ham mens jeg var på arbejde om at han var okay. 

Jeg fik lidt aftensmad da jeg kom hjem og gik ellers  tidligt i seng 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar