By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

fredag den 23. januar 2015

Så er rejsen bestilt

Idag var jeg inde til en lille samtale hos Jyskrejser, de var rigtig søde og gode til at hjælpe. Jeg har i langtid gået med en drøm om at skulle ud og rejse. Efter HF blev dette en mulighed.
Men som mange andre unge, fik jeg arbejde og det ene to det andet og det blev hurtigt til flere jobs og alt for lidt fritid, til blandt andet at planlægge drømme rejsen. I december måned, besluttet jeg mig for nu skulle det altså være. Jeg gik ind på div. sider, hvor unge kunne søge en rejse makker, til mit hel fandt jeg et opslag. et opslag der, lige var noget for mig, den rejse jeg have gået og drøm om så længe, kom lige pludselige tættere på.
Jeg kontaktede Ahamed, som havde lavet opslaget, på djoin.dk Han var frisk på at mødes. Vi aftalte at mødes. Mødet var en succes, vi faldt hurtigt i hak og besluttet os for at tænke over tingen  og det der var blevet drøftet. Efter samtalen var jeg helt høj, jeg kunne virkelig mærke det var noget for mig.
Jeg besluttet mig for at, kontante ham igen. 
Det var vigtigt for mig at få snakket ud omkring, hvad vi forventede af hinanden. 
Han sprang hurtigt til og kunne allerede mødes den samme dag. Vi fik snakket tingen igennem, og var begge fuldt besluttet på at tage afsted sammen.
Idag traf jeg så den endelige beslutning jeg bestilte rejsen samt fik styr på mine forsikringer og bestilt ekstra kort og konto til. 
Go dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar